dimecres, 12 de juny del 2013

VALORACIÓ DEL BLOG


             La veritat és que el primer dia de classe quan hem van dir que havia de fer un blog, em vaig espantar un poc. Mai havia n’havia utilitzat un i després de veure diferents blogs educatius que segueixo em vaig agobiar molt.

 
              Vaig començar a investigar dins el blooger com es feia, com funcionava...Em vaig començar a enganxar! Era una eina diferent de treballar, nova per a mi, penso que és genial ja que es pot penjar diferents informacions i poder compartir-ho amb els companys t’anava enriquint.
 

            Penso que les entrades que hem anat fent, relacionades amb el dia a dia de les escoles m’ha fet reflexionar sobre com es viu al centre on treballo i m’han fet aturar a pensar amb aspectes que pot ser que no m’hi havia parat a pensar o no els hi donava l’ importància que tenien. El que no m’ha acabat de fer és que el blog es públic i alhora de realitzar les tasques, aquest fet em retura ja que hi ha aspectes que considero que públicament no s’han valorar.

           
            En definitiva, valoro positivament el fet de crear un blog personal, i penso que seria interessant fer-ho extensiu al centre on treballo i engrescar a les meves companyes  posar-ne un en marxa després de l’experiència viscuda. Tot i que encara hem queden moltes coses a aprendre sobre el blog, continuar treballant amb aquesta eina m’ajudarà a superar dificultats que tinc ara com per exemple millorar-lo estèticament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada